Prawo do odstąpienia od umowy
Możecie Państwo zwrócić większość przedmiotów kupionych w naszym sklepie internetowym bez podawania przyczyny. W tym celu należy złożyć w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeśli mają Państwo założone Konto Klienta w naszym sklepie wystarczy zalogować się i przy wybranym zamówieniu kliknąć opcję "zwróć". Jeśli jednak nie mają Państwo konta w sklepie to wraz z potwierdzeniem zamówienia otrzymują Państwo poprzez e-mail wzór takiego oświadczenia (można go też pobrać na dole tej strony).
Towar należy odesłać (najlepiej z dowodem zakupu lub jego kopią) dowolną metodą w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres firmy (na swój koszt) a my zapewniamy po jego otrzymaniu zwrot należności. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Jeżeli Klient wybierze w momencie zawierania umowy sposób dostarczenia inny niż najtańszy z możliwych, nie zwracamy poniesionych dodatkowych kosztów.
Szybkie zwroty w Paczkomatach InPost
Nasze Produkty można odesłać wygodnie w Paczkomatach InPost. Odbywa się to szybko i sprawnie bez wcześniejszego opłacania tej usługi, stania w kolejkach czy generowania etykiet! Wystarczy zgłosić zwrot na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl/faveo. Po zaakceptowaniu otrzymają Państwo kod do nadania zwrotu, następnie należy umieścić towar zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w skrytce dowolnego Paczkomatu InPost i gotowe! Koszt zwrotu wynosi 11,84 zł i zostanie rozliczony po otrzymaniu paczki - od zwracanej kwoty odejmiemy koszt przesyłki zwrotnej. Wypełnienie formularza na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl/faveo oznacza akceptację powyższych warunków i kosztów.
Zwroty z Szybkimi Zwrotami Inpost są opcjonalne i nie stanowią warunku skorzystania z ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy. W żaden sposób go również nie ograniczają. Wszystkie produkty można odesłać również we własnym zakresie.
Uwaga!
Zwrot towaru nie dotyczy produktów które zostały wykonane lub zmodyfikowane na Państwa zamówienie, zostały w nich wprowadzone zmiany wg. Państwa wytycznych jak i towary cięte z metra.
Odstąpienie od umowy nie dotyczy transakcji w ramach działalności gospodarczych do których zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego chyba, że z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla klienta charakteru zawodowego.
Reklamacje
Reklamacje w przypadku wad towaru są uwzględniane do 12 miesięcy od daty odebrania przesyłki. Towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub Klient może otrzymać zwrot pieniędzy - wszystko zależy od rodzaju wady, możliwości naprawy i dostępności towaru w magazynie. Jeśli mają Państwo założone Konto Klienta w naszym sklepie wystarczy zalogować się i przy wybranym zamówieniu kliknąć opcję "zwróć", ukaże się możliwość zgłoszenia reklamacji i jej opisania. Jeśli nie mają Państwo Konta Klienta lub nie wyświetla się taka opcja prosimy o zgłoszenie z opisem uszkodzenia lub wady poprzez e-mail sklep@faveo.com.pl . Towar do reklamacji należy przesłać (najlepiej z dowodem zakupu, adresem zwrotnym i numerem telefonu) na adres sklepu. Analogicznie do odstąpienia od umowy można skorzystać z Szybkich Zwrotów w Paczkomatach InPost. Po zgłoszeniu reklamacji prosimy wypełnić formularz na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl/faveo. W tym przypadku ponosimy wszystkie koszty przesyłki.
Adres dla przesyłek zwrotnych:
"Faveo"
ul. Lipowa 43
32-064 Niegoszowice.