Płatności

  • przedpłata na konto bankowe (zwykły przelew, przelew elektroniczny, Blik na numer telefonu, wpłata w placówce Poczty Polskiej...)
  • płatności (w tym odroczone, raty) za pośrednictwem firmy PayU (Blik, przelew elektroniczny, karta płatnicza, karta kredytowa, Google Pay... oraz PayPo czy Twisto. więcej na temat usługi: przejdź do PayU)
  • płatność za pomocą systemu PayPal (przedpłata, transakcja z akceptacją karty Visa, Mastercard, środków na koncie PayPal, bądź powiązanym rachunku bankowym - więcej na temat usługi: przejdź do PayPal)
  • płatność przy odbiorze towaru
    • paczkomaty InPost - szczegóły na temat metod płatności w paczkomacie na stronie InPost
    • Pocztex, Poczta Polska - płatność gotówką, kartą, Blikiem
    • DPD - płatność gotówką, kartą, Blikiem

W trakcie realizacji zamówienia zostaną wyświetlone wszystkie aktualnie dostępne metody płatności dla dostawy.

Dane do zwykłego przelewu:
"Faveo" Wojciech Mazur, ul. Lipowa 43, 32-064 Niegoszowice
Konto bankowe: 23 1050 1445 1000 0023 2471 8994

Blik na nr telefonu: 512 500 244

Bardzo prosimy o podawanie w tytułach wpłat numeru zamówienia lub transakcji jakiej dotyczą (również Blik!).

Na wpłatę oczekujemy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.